воскресенье, 11 марта 2018 г.

nestle_kaffee

Nestle kaffee

В корзину ничего не добавлено.

  • NESPRESSO POSITIVE CUP

    Ноль потерь, максимальное восстановление ресурсов, вторичная переработка использованных кофе-капсул.

    Коллекция непревзойденных кофейных рецептов

    Капучино с фундуком

    Классический рецепт восхитительного эспрессо. Залитый гладкой молочной пенкой, Гран Крю принимает тонкие ароматы лесного ореха.

  • Холодный Шоколадный Кофе с Малиной

    Ода наслаждению! Подлинный вкус шоколада, аромат малины и цветочные ноты Эспрессо порадуют всех любителей сладкого.

    Мы рекомендуем

    Variations Snowball 43,00 руб.

    Variations Orangette 43,00 руб.

    Barista Scuro 43,00 руб.

    для хранения капсул 1 000,00 руб.

    Touch Espresso 1 500,00 руб.

    Aerocchino3 5 000,00 руб.

    Travel Mug 1 650,00 руб.

    Преимущества Клуба Nespresso

    Клуб Nespresso 24/7

    Бесплатная доставка при заказе от 200 кофе-капсул и/или кофемашины на сайте Nespresso

    Бутики Nespresso рядом с Вами

    Безопасные способы оплаты

    Правила акции «Новогоднее настроение от Неспрессо: специальное предложение на покупку кофе капсул»

    1. В период с 20.11.2017 г. по 10.12.2017 г. участники клуба Неспрессо имеют возможность воспользоваться интересными предложениями на покупку кофе-капсул и аксессуаров Nespresso.

    2. Участники клуба Nespresso, указанные в п.4:

    • Оформляя единовременную покупку в течение срока действия акции от 120 до 179 капсул классической линии Nespresso в бутиках Nespresso, покупатель становится участником акции и имеет возможность получить дополнительную выгоду в виде 1 упаковки кофе Nespresso постоянной коллекции на выбор. Выгода в виде 1 упаковки кофе Nespresso постоянной коллекции (из всей постоянной коллекции на выбор в бутиках Nespresso и Клубе Nespresso и из коллекции Pure Origin в Интернет-бутике Nespresso) предоставляется путем ее дополнительного вложения в размещенный заказ от 120 до 179 кофе-капсул.
    • Оформляя единовременную покупку в течение срока действия акции от 180 до 269 капсул классической линии Nespresso в бутиках, в Интернет-бутике или в Клубе Nespresso, покупатель становится участником акции и имеет возможность получить дополнительную выгоду displaв виде двух упаковок кофе Nespresso на выбор. Выгода в виде двух упаковок кофе Nespresso постоянной коллекции (из всей постоянной коллекции на выбор в бутиках Nespresso и Клубе Nespresso и из коллекции Pure Origin в Интернет-бутике Nespresso) предоставляется путем их вложения в размещенный заказ от 180 до 269 кофе-капсул.
    • Оформляя единовременную покупку в течение срока действия акции от 270 и более капсул классической линии Nespresso в бутиках, в Интернет-бутике или в Клубе Nespresso, покупатель становится участником акции и имеет возможность получить дополнительную выгоду в виде трех упаковок кофе Nespresso на выбор. Выгода в виде трех упаковок кофе Nespresso постоянной коллекции (из всей постоянной коллекции на выбор в бутиках Nespresso и Клубе Nespresso и из коллекции Pure Origin в Интернет-бутике Nespresso) предоставляется путем их дополнительного вложения в размещенный заказ от 270 и более кофе-капсул.
    * Покупка должна быть оплачена по факту, в момент доставки заказанного товара Участнику Акции. В целях участия в Акции оплата заказа в порядке постоплаты не допускается.

    2.1. В рамках одного заказа можно получить только один из вариантов выгоды, указанных в п.2.

    2.2. Один участник может получить не более 1 одного вариант выгоды в день в течение срока действия настоящей Акции и не более 3-х вариантов выгоды за весь период участия в Акции.

    2.3. Для того, чтобы воспользоваться данным предложением, необходимо оформить заказ в Интернет-бутике по адресу www.nespresso.com/ru/ru, клубе Nespresso по телефону 8 800 200 00 04 или в Бутиках Nespresso по следующим адресам:

    • Москва, Новинский б-р, д. 31;
    • Москва, ул. Большая Дмитровка, д. 13;
    • Москва, ул. Земляной Вал, д.33;
    • Москва, пр-т Вернадского, д.6;
    • Москва, Ленинградское шоссе, 16А;
    • Москва, Пресненская набережная, д.2;
    • Москва, Кутузовский проспект, д. 48, Галерея «Времена Года»;
    • Москва, Красная площадь, д.3, ТД «ГУМ»;
    • Московская область, г. Химки, микрорайон «ИКЕА», корпус 2;
    • Московская область, г. Котельники, 1-й Покровский пр-д, д.5, «Мега Белая Дача»
    • Санкт-Петербург, Невский пр-т, д. 15;
    • Санкт-Петербург, Большой пр-т., П.С, д. 59, литера А;
    • Екатеринбург, ул. Радищева, д. 25

    3. Количество подарков ограничено наличием товара в точках продаж, указанных в п. 2.3 настоящих Правил.

    4. Настоящая Акция проводится для ограниченного круга лиц при заказе по телефону или в Интернет-бутике. Участником акции могут стать физические лица, достигшие совершеннолетия и проживающие в России, за исключением сотрудников компании ООО «Нестле Россия», являющиеся зарегистрированными участниками клуба «Неспрессо», получившие уведомления от Организатора. Участником акции в бутиках Nespresso могут стать физические лица, достигшие совершеннолетия и проживающие в России, за исключением сотрудников компании ООО «Нестле Россия», являющиеся зарегистрированными участниками клуба «Неспрессо».

    5. Срок проведения Акции с 20.11.2017 г. по 10.12.2017 г.

    6. Территория проведения Акции: Российская Федерация;

    7. В Акции участвуют только кофе-капсулы, приобретенные на территории РФ.

    8. Предложение будет рассматриваться как недействительное в случае, если кофе-капсулы приобретены до или после срока проведения этой акции.

    9. Предложение по Акции не суммируется с другими скидками, акциями и специальными предложениями Nespresso.

    10. Оператором персональных данных в рамках проведения Акции является Организатор Акции. Факт выполнения действий, установленных настоящими Правилами, является согласием Участника на обработку предоставленных им персональных данных, самим Оператором или привлечёнными им лицами в строгом соответствии с настоящими Правилами. Цель обработки персональных данных — проведение Акции в соответствии с настоящими Правилами и действующим законодательством. Перечень данных, которые предоставляются Участниками: имя, фамилия, отчество, возраст, паспортные данные, номер контактного телефона. Перечень действий с предоставляемыми Участниками персональными данными: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (распространение, предоставление, доступ), трансграничная передача в страны, обеспечивающие адекватную защиту персональных данных, обезличивание, блокирование, удаление, уничтожение персональных данных. Оператором и привлечённые им лица осуществляют обработку персональных данных Участников в строгом соответствии с принципами и правилами, установленными Федеральным законом от 27.07.2006 № 152-ФЗ «О персональных данных», включая соблюдение конфиденциальности и обеспечения безопасности персональных данных при их обработке. Участник Акции вправе в любое время отозвать разрешение на обработку персональных данных путем направления заявления Организатору на его электронный адрес, что влечёт автоматическое прекращение участия в Акции лица, отозвавшего свои персональные данные в период ее проведения.

    11. Подробности акции можно уточнить на сайте https://www.nespresso.com/ru/ru или по телефону клуба Nespresso 8 800 200 00 04.

    12. Во всем, что не предусмотрено настоящими правилами, Организатор и Участники Акции руководствуются действующим законодательством Российской Федерации. Организатор оставляет за собой право приостановить или отказать в предоставлении подарка в случае:

    • если участник предоставил недостоверную и (или) неполную информацию о себе и (или) о покупке;
    • при подозрении на злоупотребление и недобросовестные действия со стороны участника;
    • если участник нарушил иные положения настоящих Правил;
    • в иных случаях, предусмотренных действующим законодательством Российской Федерации.

    Организатор акции: ООО «Нестле Россия», 115054, г. Москва, Павелецкая пл., д.2, стр.1. Телефон 8-800-200-00-39. ИНН 7705739450, ОГРН 1061067746759662.

    Организатор имеет право изменять условия акции, публиковать дополнительную информацию об акции путем размещения ее на сайте https://www.nespresso.com/ru/ru.

    Информация о Правилах акции будет распространяться в сети Интернет на сайте https://www.nespresso.com/ru/ru.

    Настоящие правила вступают в силу с момента их опубликования на сайте https://www.nespresso.com/ru/ru

    Правила акции «Новогоднее настроение от Неспрессо: специальное предложение на покупку кофе капсул»

    1. В период с 20.11.2017 г. по 10.12.2017 г. участники клуба Неспрессо имеют возможность воспользоваться интересными предложениями на покупку кофе-капсул и аксессуаров Nespresso.

    2. Участники клуба Nespresso, указанные в п.4:

    • Оформляя единовременную покупку в течение срока действия акции от 120 до 179 капсул классической линии Nespresso в бутиках Nespresso, покупатель становится участником акции и имеет возможность получить дополнительную выгоду в виде 1 упаковки кофе Nespresso постоянной коллекции на выбор. Выгода в виде 1 упаковки кофе Nespresso постоянной коллекции (из всей постоянной коллекции на выбор в бутиках Nespresso и Клубе Nespresso и из коллекции Pure Origin в Интернет-бутике Nespresso) предоставляется путем ее дополнительного вложения в размещенный заказ от 120 до 179 кофе-капсул.
    • Оформляя единовременную покупку в течение срока действия акции от 180 до 269 капсул классической линии Nespresso в бутиках, в Интернет-бутике или в Клубе Nespresso, покупатель становится участником акции и имеет возможность получить дополнительную выгоду displaв виде двух упаковок кофе Nespresso на выбор. Выгода в виде двух упаковок кофе Nespresso постоянной коллекции (из всей постоянной коллекции на выбор в бутиках Nespresso и Клубе Nespresso и из коллекции Pure Origin в Интернет-бутике Nespresso) предоставляется путем их вложения в размещенный заказ от 180 до 269 кофе-капсул.
    • Оформляя единовременную покупку в течение срока действия акции от 270 и более капсул классической линии Nespresso в бутиках, в Интернет-бутике или в Клубе Nespresso, покупатель становится участником акции и имеет возможность получить дополнительную выгоду в виде трех упаковок кофе Nespresso на выбор. Выгода в виде трех упаковок кофе Nespresso постоянной коллекции (из всей постоянной коллекции на выбор в бутиках Nespresso и Клубе Nespresso и из коллекции Pure Origin в Интернет-бутике Nespresso) предоставляется путем их дополнительного вложения в размещенный заказ от 270 и более кофе-капсул.
    * Покупка должна быть оплачена по факту, в момент доставки заказанного товара Участнику Акции. В целях участия в Акции оплата заказа в порядке постоплаты не допускается.

    2.1. В рамках одного заказа можно получить только один из вариантов выгоды, указанных в п.2.

    2.2. Один участник может получить не более 1 одного вариант выгоды в день в течение срока действия настоящей Акции и не более 3-х вариантов выгоды за весь период участия в Акции.

    2.3. Для того, чтобы воспользоваться данным предложением, необходимо оформить заказ в Интернет-бутике по адресу www.nespresso.com/ru/ru, клубе Nespresso по телефону 8 800 200 00 04 или в Бутиках Nespresso по следующим адресам:

    • Москва, Новинский б-р, д. 31;
    • Москва, ул. Большая Дмитровка, д. 13;
    • Москва, ул. Земляной Вал, д.33;
    • Москва, пр-т Вернадского, д.6;
    • Москва, Ленинградское шоссе, 16А;
    • Москва, Пресненская набережная, д.2;
    • Москва, Кутузовский проспект, д. 48, Галерея «Времена Года»;
    • Москва, Красная площадь, д.3, ТД «ГУМ»;
    • Московская область, г. Химки, микрорайон «ИКЕА», корпус 2;
    • Московская область, г. Котельники, 1-й Покровский пр-д, д.5, «Мега Белая Дача»
    • Санкт-Петербург, Невский пр-т, д. 15;
    • Санкт-Петербург, Большой пр-т., П.С, д. 59, литера А;
    • Екатеринбург, ул. Радищева, д. 25

    3. Количество подарков ограничено наличием товара в точках продаж, указанных в п. 2.3 настоящих Правил.

    4. Настоящая Акция проводится для ограниченного круга лиц при заказе по телефону или в Интернет-бутике. Участником акции могут стать физические лица, достигшие совершеннолетия и проживающие в России, за исключением сотрудников компании ООО «Нестле Россия», являющиеся зарегистрированными участниками клуба «Неспрессо», получившие уведомления от Организатора. Участником акции в бутиках Nespresso могут стать физические лица, достигшие совершеннолетия и проживающие в России, за исключением сотрудников компании ООО «Нестле Россия», являющиеся зарегистрированными участниками клуба «Неспрессо».

    5. Срок проведения Акции с 20.11.2017 г. по 10.12.2017 г.

    6. Территория проведения Акции: Российская Федерация;

    7. В Акции участвуют только кофе-капсулы, приобретенные на территории РФ.

    8. Предложение будет рассматриваться как недействительное в случае, если кофе-капсулы приобретены до или после срока проведения этой акции.

    9. Предложение по Акции не суммируется с другими скидками, акциями и специальными предложениями Nespresso.

    10. Оператором персональных данных в рамках проведения Акции является Организатор Акции. Факт выполнения действий, установленных настоящими Правилами, является согласием Участника на обработку предоставленных им персональных данных, самим Оператором или привлечёнными им лицами в строгом соответствии с настоящими Правилами. Цель обработки персональных данных — проведение Акции в соответствии с настоящими Правилами и действующим законодательством. Перечень данных, которые предоставляются Участниками: имя, фамилия, отчество, возраст, паспортные данные, номер контактного телефона. Перечень действий с предоставляемыми Участниками персональными данными: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (распространение, предоставление, доступ), трансграничная передача в страны, обеспечивающие адекватную защиту персональных данных, обезличивание, блокирование, удаление, уничтожение персональных данных. Оператором и привлечённые им лица осуществляют обработку персональных данных Участников в строгом соответствии с принципами и правилами, установленными Федеральным законом от 27.07.2006 № 152-ФЗ «О персональных данных», включая соблюдение конфиденциальности и обеспечения безопасности персональных данных при их обработке. Участник Акции вправе в любое время отозвать разрешение на обработку персональных данных путем направления заявления Организатору на его электронный адрес, что влечёт автоматическое прекращение участия в Акции лица, отозвавшего свои персональные данные в период ее проведения.

    11. Подробности акции можно уточнить на сайте https://www.nespresso.com/ru/ru или по телефону клуба Nespresso 8 800 200 00 04.

    12. Во всем, что не предусмотрено настоящими правилами, Организатор и Участники Акции руководствуются действующим законодательством Российской Федерации. Организатор оставляет за собой право приостановить или отказать в предоставлении подарка в случае:

    • если участник предоставил недостоверную и (или) неполную информацию о себе и (или) о покупке;
    • при подозрении на злоупотребление и недобросовестные действия со стороны участника;
    • если участник нарушил иные положения настоящих Правил;
    • в иных случаях, предусмотренных действующим законодательством Российской Федерации.

    Организатор акции: ООО «Нестле Россия», 115054, г. Москва, Павелецкая пл., д.2, стр.1. Телефон 8-800-200-00-39. ИНН 7705739450, ОГРН 1061067746759662.

    Refreshingly Delicious

    Try our new Cold Brew & Iced Coffees! The perfect balance of coffee, fresh California milk & cream, and natural flavors.

    ‘Tis the Season of Flavor

    Bring home the delicious taste of the holidays with our Pumpkin Spice, Peppermint Mocha, and Butter Toffee flavors today!

    Coffee-mate ®

    Turn the coffee you like into coffee you love.

    Find your Flavor

    natural bliss ®

    A new world of flavors made with natural ingredients.

    All the Goodness of Fall

    Made with deliciously natural ingredients, enjoy the taste of Fall with our all-natural Pumpkin Spice and Maple Pecan flavors.

    Bring the Ice Cream Shop Home

    Say hello to your sweet side with our deliciously rich Ice Cream Shop Butter Pecan & Almond Mocha Fudge flavors. Try them today!

    See how we’re transforming the everyday to awaken the exceptional.

    See how our delectable flavors can transform more than just coffee.

    Try a New Recipe

    Buy Online

    Find In Stores

    Get exclusive offers delivered to your inbox:

    Nestle kaffee

    GETTING IN TOUCH IS EASY!

    If you have any questions just drop us line. We`d love to hear from you!

    You want it?

    Seen something you like?

    Want to buy one of our products? Select your location and discover where to buy your favourite NESCAFÉ.

    • © Nestlé
    • Terms & Conditions
    • Privacy Policy
    • Cookies
    • Contact Us
    Please Update Your Browser

    This NESCAFÉ experience is designed for the latest version of your browser. Consider updating your browser for optimal viewing pleasure. #itallstarts Update my browser now

    Facing Finance

    Finanzmärkte im Visier

    Secondary menu

    Post navigation

    Nestlé Coffee and forced labour

    Once again Nestlé is facing accusations related to its apparent inability to exclude violations of fundamental labour and human rights in its supply chain. After allegations of child labour in Côte d’Ivoire on Nestlé delivered cocoa plantations, and slave-like conditions in the production of Nestle cat food in Thailand, now Brazilian suppliers of Nestlé Coffee division are facing criticism due to forced labor – and thus once again Nestlé itself. 1

    The Danish organization DanWatch has surveyed coffee farms in the Brazilian province of Minas Gerais, where half of all Brazilian coffee is produced. The survey looked at workers, coffee farmers, commercial enterprises, experts and local authorities and the coffee for the entire supply chain – from the plantation to the world market. This survey showed up plantations, where workers were facing catastrophic conditions. Cases of child labour were detected by DanWatch. The Brazilian NGO, Repórter Brasil (who also contributed to the Dirty Profits 4 Report), was involved on the ground in the investigation.

    DanWatch provided Nestlé and Jacobs Douwe Egberts with the results. The two producers, which together account for 39% of the world coffee market, indicated that they are unable to know each and every supplier in the chain. Thus, the companies are not able to rule out cases of forced labour in their supply chain. In which case consumers cannot be sure that they are not supporting forced labour through their purchase of coffee products including 2 Nescafé, Nespresso, Dolce Gusto, Coffee-mate and Senseo.

    According to DanWatch, in the Brazilian coffee industry there are cases analogous to slavery with people being forced to work for little or no pay. Their living conditions, even outside the plantations, are inhumane with local authorities and organizations often having to free workers from the compulsory conditions. The impact is even more dramatic when considering that about one-third of the global coffee consumed is from Brazil, making it the most important coffee exporter in the world.

    The results of the research by DanWatch are in clear contradiction to the ethical guidelines of Nestlé and Jacobs Douwe Egberts. Both companies acknowledge on their homepages their respect of human and labour rights and specifically against forced labour. They specify that companies/ suppliers that do not comply with these conditions are put on blacklists, however as they are not aware of the suppliers in their chain this cannot effectively be monitored or achieved. Other producers such as Starbucks or Illy expressed that they know all their suppliers and thus state that no coffee beans are from questionable suppliers. 3 These statements remain to be checked.

    The investigation also highlighted the problem of use of pesticides which are illegal in other countries. This is an issue that was highlighted in Dirty Profits 4 (see page 42 and 43 here)

    The original study by DanWatch is available here.

    Shareholders in Nestlé according to :

    Teile diesen Beitrag!

    1. http://www.theguardian.com/global-development/2016/mar/02/nestle-admits-slave-labour-risk-on-brazil-coffee-plantations, 02.03.2016, aufgerufen am 03.03.2016 [↩]
    2. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3474326/Was-morning-coffee-harvested-slaves-Nestl-Jacobs-Douwe-Egberts-admit-beans-grown-using-forced-labour-Brazilian-plantations.html, 03.03.2016, aufgerufen am 03.03.2016 [↩]
    3. http://www.theguardian.com/global-development/2016/mar/02/nestle-admits-slave-labour-risk-on-brazil-coffee-plantations [↩]

    Post navigation

    Raid on Commerzbank headquarters for suspected tax evasion

    As reported by n-tv and Handelsblatt the attorney general of Frankfurt authorised raids on offices in the Commerzbank headquarters as well as 3 private houses of accused individuals in the second week of November. The raid was based on the … Continue reading →

    Syndicate of banks funding meat packing company JBS -amidst allegations of deforestation, slavery, corruption and fraud.

    JBS is the world’s largest meat company by revenues, capacity, and production including beef, poultry, lamb and pork. It is the largest beef exporter from Brazil and it sells its meat products under a range of brands including Swift, Friboi, Seara, Pilgrim’s … Continue reading →

    Comments are closed.

    NEU: Umfrage zu Banken und Nachhaltigkeit

    Glencore droht Facing Finance

    ZDF Heute Journal Ein Rohstoffkonzern am Pranger 30.5.17

    NEU: Deutsche Banken und Glencore

    Studie zu Banken und Klima- und Umweltschutz

    NEU: DIRTY PROFITS 5

    ARD Kontraste: Altersvorsorge ohne Skrupel

    Deutsche Rentner und Pensionäre profitieren von Umweltzerstörung, Kinderarbeit und Streumunition.

    ZDF: Auslaufmodell Mensch

    High-Tech-Konzerne, Wissenschaft und Militär arbeiten intensiv an Künstlicher Intelligenz.

    Schmutzige Profite deutscher Firmen

    Kontrovers- Bayerisches Fernsehen, 16.03.2016

    Maschinelles Töten (ZDF TV Beitrag)

    Cluster Munitions still on offer

    Investments in Streumunition gesetzlich verbieten!

    ZDF Bericht 3.2.15

    Die STORY im Ersten

    Geld regiert die Welt - Ausgezeichnet mit dem Deutschen Wirtschaftsfilmpreis 2014

    Dirty Profits Fotoausstellung

    Dirty Profits 4 - At a glance

    DIRTY PROFITS II TV

    ZDF Heute Beitrag zu DIRTY PROFITS II

    Interviews

    DIRTY PROFITS (ZDF HEUTE JOURNAL)

    TV-Berichte

    Political Rights Violations in Mozambique

    Violations of Political Rights in Mozambique

    Nestlé and the Fairtrade mark

    Nestlé Fairtrade KitKat is included on the Nestlé boycott list. Nestlé is the target of a boycott because it systematically breaks baby food marketing rules so contributing to the unnecessary death and suffering of babies. Company executives put profits before health so the boycott gives them a financial reason to think again and has prompted some changes.

    Nestlé has tried to improve its image by introducing Fairtrade KitKat, which some people incorrectly think makes it a fair trade company. The chocolate bar involves less than 3% of Nestlé’s cocoa purchase (2.6%).

    Download our Why boycott Nestlé Fairtrade KitKat leaflet to tell people the facts. This can be printed double sided and cut in half to make two A5 leaflets. Our suggested message below can be adapted for posting as a comment on articles that highlight KitKat without mentioning other concerns.

    Nestlé is ‘widely boycotted‘ (to use the words of the company’s Global Public Affairs Manager) because its baby milk marketing violates international standards, so undermining breastfeeding and endangering babies fed on formula. Nestlé is the global market leader.

    Many boycott supporters do support the Fair Trade concept – a certification system requiring producers to abide by minimum standards for employment conditions, to ensure child labour is not involved in their supply chain and to pay a fair price to suppliers.

    In the UK, certification is organised by the Fairtrade Foundation, which awarded the Fairtrade mark to Nestlé’ 4-finger KitKat in 2010 and 2-finger KitKat from 2013. Nestlé says it will be buying 9,600 tonnes of cocoa through the Fairtrade scheme. Its annual purchase is about 365,000 tonnes, meaning this represents just 2.6% of the total.

    Legal action has been taken by US campaigners on behalf of former child slaves who worked on farms supplying Nestlé and other companies. The Business and Human Rights Resource Centre reported in December 2013 that despite Nestlé trying to have the case thrown out of court it will now go ahead: ‘The plaintiffs allege that they were forced to work long hours without pay, kept in locked rooms when not working and suffered severe physical abuse by those guarding them. The plaintiffs allege that the companies aided, abetted or failed to prevent the torture, forced labour and arbitrary detention that they had suffered as child slaves.’

    In 2005 the Fairtrade Foundation awarded the mark to Nestlé Partners’ Blend coffee, which involves just 0.1% of the coffee farmers dependent on the company, while Nestlé is accused of driving down standards for the rest – click here for the controversy over Partners’ Blend.

    The announcement that that the Fairtrade mark would be added to 2-finger KitKat in January 2013 was actually made at the end of October 2012, two days before International Nestlé-Free Week 2012 – the timing of the announcement was clearly an attempt to try to divert attention from the week.

    Baby Milk Action conducted a survey through its website at the time of the Partners’ Blend launch and of 500 who responded, 95% were boycotting Nestlé and 92% said they bought Fairtrade products, while 45% said their support of the Fairtrade mark would change if Nestlé received it. There was widespread confusion about the meaning of the Fairtrade mark as two-thirds of respondents said if they saw the mark they believed it indicated there were no significant ethical concerns about the company. In truth, the certification process only involves checking the practices surrounding the product on which the mark appears.

    When the 4-finger KitKat received the Fairtrade mark, it was announced that 6,000 farmers would benefit from supplying cocoa for it, gaining about an extra £400,000 per year from the Fairtrade premium. This has risen to 7,000 farmers with the addtion of 2-finger KitKat. Nesté’s is again receiving global publicity for a fraction of the price of the sums it pays on advertising (for example, it spent £43 million on the Nescafé UK advertising campaign it ran in 2010).

    The following message was posted on reports about the award of the Fairtrade mark by Baby Milk Action’s Campaigns Coordinator at the time:

    What a Public Relations coup for Nestlé – whose KitKat bar you have mentioned in your article. Only 2.6% of Nestlé’s cocoa purchase is involved in KitKat and it is criticised for failing to act on a 2001 undertaking to end child slavery in the supply chain of the rest by 2006.

    Nestlé Fairtrade KitKat is on Baby Milk Action’s list of products to boycott to put pressure on Nestlé executives to stop marketing baby milk using strategies that violate international standards. Nestlé’s latest global marketing strategy is to claim its formula is the ‘natural start’, the ‘gentle start’ and ‘protects’ babies. In reality babies fed on formula are more likely to become sick than breastfed babies and, in conditions of poverty, more likely to die. The Nestlé boycott has prompted some changes and admissions, but more pressure is needed as Nestlé continues to defend the colourful logos it has added to labels and most of the promotional material containing misleading claims. Nestlé also refuses to bring its warnings and instructions into line with World Health Organisation guidance on how to reconstitute powdered formula, so putting babies who have to be fed on formula at additional risks.

    Nestlé is also accused of trade union busting activities in Colombia and refusing to accept court rulings in the Philippines over workers’ rights. For information on these and other issues, see the Nestlé Critics site: http://www.nestlecritics.org/

    You can find evidence of what Nestlé is really doing and a leaflet explaining why to boycott Fairtrade KitKat at: http://www.babymilkaction.org/nestlefree

    There are companies that are 100% Fairtrade which deserve supporting by those who back this initiative, rather than Nestlé that uses its token Fairtrade chocolate bar to divert criticism and gain undeserved publicity.

    Nestlé’s infographic about its 2-finger KitKat joining 4-finger KitKat with the Fairtrade mark says that 9,600 tonnes will be purchased from 7,000 farmers.

    Although it was reported in 2009 at the time of the 4-finger KitKat gaining the Fairtrade mark that 6,000 farmers were involved, the new infographic suggests that the number involved was actually 2,500.

    According to Nestlé Creating Shared Value report 2011, it aims to buy 40,000 tonnes of cocoa in 2012 through its own cocoa plan scheme (through which Nestlé ties in suppliers through offers of better treatment) and this will represent 11% of its entire cocoa purchase. From these figures, it can be calculated that Nestlé purchases about 364,000 tonnes in total per year. A clear statement of the total purchase has not be found in the report (it is noted, however, that the Trading Visions site gave Nestlé’s purchase in 2008 as 370,000 tonnes, so if this has actually increased, the Fairtrade percentage will be even smaller than 2.6%).

    Nestlé: Nehmen Sie Nachhaltigkeit ernst

    Von wegen nachhaltig: Mit seinen Nespresso-Kaffeekapseln müllt Nestlé unsere Umwelt zu.

    Auf zwei Drittel Kaffee kommt ein Drittel Verpackungsmaterial. So entstehen gigantische Müllberge.

    Mit einem fragwürdigen Recycling-Programm versucht Nestlé sich trotz Tonnen von Kaffeekapsel-Müll ein Saubermann-Image zu verpassen.

    Besonders pikant: Firmen rät Nestlé zu seiner Business-Variante. Recycling? Nicht möglich!

    Gerade dort, wo Kaffee in großen Mengen getrunken wird, landen die Kapseln aus Aluminium und Plastik im Hausmüll.

    Wenn wir diese Heuchelei an die große Glocke hängen, muss Nestlé sich entscheiden: Verpackungswahnsinn oder grünes Image.

    Fordern Sie Nestlé jetzt auf, die Umweltverschmutzung durch seine Nespresso-Kapseln zu beenden!

    Für die Umwelt ist das Nespresso-System verheerend: Allein im letzten Jahr wurden in Deutschland rund zweieinhalb Milliarden solcher Kapseln verbraucht. Doch nicht nur die Entsorgung der Kapseln ist ein ökologisches Desaster. Das Aluminium in den Kapseln verbraucht schon in der Herstellung Unmengen an Energie.

    Mit großem PR-Aufwand versucht Nestlé das Müllgeschäft ohne Imageschaden weiterzuführen: Zertifizierte Produktion, faire Bezahlung für Kaffeefarmer -- Nespresso rühmt sich für „Fortschritte", die eigentlich selbstverständlich sein sollten.

    Nestlés PR-Aufwand zeigt, wie wichtig dem Konzern sein Markenimage im hochpreisigen Kaffeemarkt ist. Kein Wunder, denn es locken riesige Gewinne: Im Vergleich zu einer klassischen 500g-Packung Bohnenkaffee zahlt der Verbraucher für die gleiche Menge Kapselkaffee ein Vielfaches mehr.

    Nestlés Geschäft boomt und wir zahlen den Preis -- nicht nur an der Kasse. Den Müll überlässt Nestlé uns und den künftigen Generationen.

    Indem wir jetzt gemeinsam mit öffentlichem Druck die Scheinheiligkeit von Nestlés Saubermann-Image anprangern, können wir den Konzern dazu bringen, Nachhaltigkeit ernst zu nehmen!

    Rufen Sie jetzt Nestlé auf, den Müllbergen durch Nespresso-Kapseln ein Ende zu setzen!

    Gewinne auf Kosten der Umwelt machen -- das gehört bei Nestlé zum Geschäftsmodell. Überall auf der Welt gräbt der Lebensmittelkonzern Grundwasser ab, um es den Menschen abgefüllt in Flaschen zu verkaufen. Gebiete, die ohnehin schon von Trockenheit bedroht sind, drohen durch diese Praxis zu verdorren.

    Doch wir können etwas dagegen tun. In Kanada setzen SumOfUs-Mitglieder dem Konzern bereits ordentlich zu: Unsere Kampagne gegen Nestlés Geschäft mit dem raren Wasser hat für viel Wirbel in der Presse gesorgt. Jetzt debattieren kanadische Politiker über Wege, der Geschäftspraxis Einhalt zu gebieten.

    Sorgen wir dafür, dass Nestlé auch sein Geschäft mit den Kaffeekapseln nicht einfach weiterführen kann und für seine Gewinne die Umwelt ruiniert.

    Fordern Sie von Nestlé, endlich Schluss zu machen mit dem Kapselmüll!

    Petition Unterschreiben

    Petitionstext: Schluss mit Greenwashing! Nehmen Sie ihr eigenes Nachhaltigkeitsprogramm ernst und beenden Sie die Umweltverschmutzung durch Nespresso-Kapseln!

    Nestlé Kaffee & Schokoladen GmbH

    Manufacture of other food products n.e.c. (NACE code: 10.89.0)

    Last modified: Dec 3, 2017

    • Company Information

    Seperate financial statement HGB available for the financial year 2015

    Seperate financial statement HGB available for the financial year 2014

    Seperate financial statement HGB available for the financial year 2011

    For Nestlé Kaffee & Schokoladen GmbH 11 total messages are available at FirmenWissen.

    Get More Company Data

    • Company Profile

    The Company Profile contains:

    • Detailed trade register data
    • share capital
    • Number of employees
    • Sales in the years 2015 to 2016
    • Business activity (purpose of the business)
    • Name, address, function of 2 managers
    • Name, address, share of the shareholder / owner
    • VAT number
    • Information on the principal bank
    • Address of the company location

    The Finance Profile contains the whole Company Profile, plus

    • Balance sheet rating
    • Summarized balance sheet 2013 to 2015
    • Equity ratio
    • Turnover of assets
    • Debt to equity ratio
    • Fixed to total assets ratio
    • Cash ratio
    • Return on assets

    The Balance Profile of type corporate accounts contains the whole Finance Profile, plus

    • Balance sheets 2015 – 2013 as PDF
    • Balance sheets 2015 – 2005 as XLS

    The Credit Report contains:

    • Company identification
    • Solvency of the company
    • Structural data
    • Management and power of representation
    • Shareholdings
    • Business activity
    • Business figures
    • Information on principal bank(s)
    • Payment information and assessment of business connection
    • Credit opinion and credit limit
    • Payment behaviour

    With FirmenWissen you get access to Germany''s largest database for company information. Always up-to-date and immediately available. Place your trust in verified data from the European market leader Creditreform.

    Customers, who viewed Nestlé Kaffee & Schokoladen GmbH, were also interested in:

    60594 Frankfurt, Germany

  • © 2017 Verband der Vereine Creditreform e.V., 41460 Neuss, Germany

    All rights reserved. Reproduction or modification in whole or in part without expressed written permission is prohibited.

    Job Openings

    Selection limit reached

    Save this search so you do not have to select search criteria the next time you are looking for similar jobs.

    You are about to override a search query and all of its content.

    Are you sure that you want to override it?

    You must specify a search query name.

    No jobs correspond to the specified criteria.

    You cannot add this item to the job cart, because you have already reached the maximum number of items allowed in the job cart (25). You must first delete an existing item to be able to add a new one.

    Nestle kaffee

    GETTING IN TOUCH IS EASY!

    If you have any questions just drop us line. We`d love to hear from you!

    You want it?

    Seen something you like?

    Want to buy one of our products? Select your location and discover where to buy your favourite NESCAFÉ.

    • ©2016 Nestlé
    • Terms & Conditions
    • Privacy Policy
    • Cookies
    • Contact Us
    Please Update Your Browser

    This NESCAFÉ experience is designed for the latest version of your browser. Consider updating your browser for optimal viewing pleasure. #itallstarts Update my browser now

    Nestle Caro Instant Coffee 150g

    Description

    Ingredients

    Description in German

    • Löslicher Getreidekaffee
    • Aus Gerste, Gerstenmalz, Zichorie und Roggen
    • Extra kräftig
    • Im 150g Glas

    Ingredients in German

    Live Chat: Let our experts help you choose the perfect bike. Connect

    GermanDeli provides German & European food & groceries to US residents. No "handling" fees are charged. There is no minimum purchase. During "checkout" (before you need to provide a payment) you can get an estimate of shipping charges. If the actual shipping costs are lower than the estimate, your card will be charged the lower amount. Orders are shipped from GermanDeli's Texas warehouse to all 50 states in the USA, to US Military Troops, APO and FPO addresses, some U.S. Territories, and to Canada. NOTE: Perishables, like meat and dairy, cannot be shipped to Canada and certain other postal codes. Shipping of heat-sensitive items to some locations during certain parts of the year may be restricted.

    Do you have questions? Call or send an email to Support@GermanDeli.com.

    © 2017 GermanDeli. All rights reserved. | Toll Free in the USA Phone 877-GERMANY or (local) 817-410-9955

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...